خبرهای ناگفته

تحلیل ها و اخباری که کمتر به آنها توجه شده است

خبرهای ناگفته

تحلیل ها و اخباری که کمتر به آنها توجه شده است

باور کنید! باور کنید! حمله نظامی بهترین گزینه است...

باور جبهه احمدی نژاد این است : در صورتیکه شرایط طبق خواسته آنها پیش برود، امام زمان در نیمه دوم سال 1391 ظهور خواهند کرد.

آری! این گروه تحت هیچ شرایطی حاضر به باز پس دادن قدرت نیستند و تنها هدف آنها طمینه سازی مناسب برای ظهور در زمان پیش بینی شده و مهیا کردن سلاح مرگبار اتمی برای سپاه امام زمان است.

شاید باور نکنید. ولی واقعیت همین است. آقای احمدی نژاد و گروه پشت پرده هم عقیده با ایشان، از هر خط قرمزی حتی اگر آن خط قرمز آقای خامنه ای باشد و یا بدتر از آن قتل عام عده ای باشد، عبور میکنند تا وقفه ای در طی مسیر به باور خودشان مقدسشان ایجاد نشود.


آنها معتقدند که در زمان ظهور، آمریکا در سپاه شیاطین قرار خواهد گرفت و رو در روی سپاه امام زمان. لذا هیچ توجیهی برای آنان وجود ندارد که متقاعدشان کند امام زمان بدون سلاح هسته ای به استقبال سپاه شیاطین برود.

من هم مثل همه شما میهنم را دوست دارم وعلاقه ای به دست یازی بیگانگان به خاک این کشور ندارم. ولی وقتی میبینم که اگر حمله نظامی صورت گیرد به احتمال زیاد تعداد تلفات و خسارات در درازمدت بسیار کمتر از آنی خواهد بود که گروه حاکم می تواند به ما وارد کند، آنرا ترجیح میدهم.

وقتی میبینم اگر یک بیگانه در منابع کشور شریک شود و به منافع کلان برسد باز هم عایدی مردم بیش از آنچه می شود که گروهی داخلی به چپاول مملکت مشغول باشند و فقر و عقب ماندگی کشور را فرا گیرد، بیگانه را ترجیح میدهم.


قبلاً به زبان عامیانه در مورد مسوولین می گفتیم اگر میخواهند بخورند، بگذاریم بخورند. ولی برای ما هم مایه بگذارند و کار کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد